Τετάρτη, 15 Απριλίου 2009

Πριν και κατά τη διάρκειά τους


ΠΡΙΝ ΤΑ ΠΑΘΗ



Αφού αυτό επιθυμείς, δεν έπρεπε

από σώμα γυναίκας να έχεις γεννηθεί:

πέτρα στα σπλάχνα των βουνών να σκάψουν για Σωτήρα,

εκεί που το Σκληρό απ' το Σκληρό ξεσπάζει.



Δε σε λυπεί την προσφιλή κοιλάδα σου

που έτσι έρημη αφήνεις; Δες: είμαι ανήμπορη

μόνο ρυάκια από δάκρυα και από γάλα έχω

κι εσύ ήσουν πάντα κάτι παραπάνω.



Με τόση μεγαλοπρέπεια μου εβόησε ο Άγγελος τον Ερχομό σου.

Γιατί εξίσου άγριος δεν βγήκες από την κοιλιά μου;

Κι αν τίγρεις μόνο χρειάζεσαι, για να σε κατασπαράξουν,

γιατί οι γυναίκες στο Ναό μού έμαθαν πως



ένδυμα ολοκάθαρο, στιλπνό, να σου υφάνω

μην και το παραμικρό

ίχνος ραφής σε πλήξει -: έτσι όλη η ζωή μου κύλησε

κι εσύ τώρα αναιρείς αιφνίδια τη Φύση.



ΡΙΛΚΕ, Ο βίος της Μαρίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου