Τρίτη, 5 Μαΐου 2009

Μέρα μέρωσε



"Καλημερίσματα "

Γαμήλιο της Καλύμνου. Γνωστό σε όλα τα Δωδεκάννησα.
Παίζεται τις πρωινές ώρες μετά το κλείσιμο του γλεντιού. Μες στο δίκτυο βρίσκει κανείς διάφορα.
Βρήκα τούτο και μου άρεσε: "Το είχα πρωτακούσει, όταν ήμουν μικρή, κάποιο ξημέρωμα στις καλοκαιρινές μου διακοπές. Οι γείτονές μας στην Κάλυμνο είχαν γάμο και θυμάμαι ότι ξημερώματα ήρθαν συγγενείς και φίλοι και τραγουδούσαν έξω από το σπίτι του ζευγαριού το "Μέρα μέρωσε". Είχε απόλυτη ησυχία σε όλη τη γειτονιά, καθότι ξημερώματα, και ακούγονταν μόνο αυτοί. Μου είχε φανεί πολύ μαγική στιγμή και το θυμάμαι ακόμα. Δεν είναι και λίγο να ξυπνάς με το "Μέρα μέρωσε" τα χαράματα"

Μέρα μέρωσε,
τώρα η αυγή χαράζει
τώρα τα πουλιά,
τώρα τα χελιδόνια
τώρα κελαηδούν.
Τώρα κελαηδούν
τώρα λαλούν και λένε
"ξύπνα αφέντη μου
ξύπνα αγκάλιασε κορμί κυπαρισσένιο
και άσπρονε λαιμό".

http://www.youtube.com/watch?v=ruOSUVMgPRs



http://www.youtube.com/watch?v=u8km_1ycCAQ&NR=1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου